PRODEJNA OTEVŘENA
PRO SERVIS A PŘÍJEM/VÝDEJ ZÁSILEK PPL A GLS
Novinka pro sezónu 2020. Trekingové elektrokolo LUCAS 2020 s hliníkovým rámem, elegantním designem, odpruženou přední vidlicí, kotoučovými brzdami a rozměrem kol 28“.
Novinkou je integrovaná rámová baterie s výkonnými články LG s kapacitou 17,5Ah (630Wh). Dalším plusem je rychlo nabíječka s nabíjecím proudem 3A. Díky níž se výrazně zkrátí doba nabíjení baterie. Elektrokolo je vybaveno středovým motorem Bafang M420 s nominálním výkonem 250W a max. výkonem 350W. Tento motor se mimo jiné může pochlubit vysokým kroutícím momentem, který může dosáhnout hodnoty až 80 Nm a je vybaven torzním snímačem síly šlapání. To znamená, že čím větší silou cyklista šlape, tím větší silou motor pomáhá. Elektromotor Bafang M420 se rychle zařadil mezi zavedenými středovými pohony především díky svému kvalitnímu zpracování. Dále vyniká velmi plynulým chodem, nadprůměrným výkonem ve stoupání a tichým chodem. Systém se ovládá pomocí barevného LCD displeje a tlačítkového ovladače umístěného na řídítkách.
Dojezd na plně nabitou baterii:
- průměrný 100 km
- maximální až 130 km
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
- volbu 5 režimů asistence
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
- zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
- ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
- denní a noční režim (podsvícení displeje)
- ukazatel stavu nabití baterie
Příslušenství:
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.
Možnost připojení snímače řazení
Gear senzor, není součástí balení. Lze dokoupit samostatně.
Elektrokola s motory Bafang M420 najdou své využití především v segmentu horských elektrokol a krosových kol, čemuž bezezbytku odpovídají také jeho parametry. Bafang M420 je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Elektromotor nabídne výkon 250 wattů a točivý moment
80 NM. Stejně jako jiných motorů, činí maximální rychlost 25 km/h, lze ji ale upravit až na 45-50 km/h v závislosti na způsobu využití a platných právních předpisech. Motor se vyznačuje plynulým a tichým chodem, hlavně při změně převodů a to i při jízdě do kopce. Od předchůdce se liší osou s uchycením klik na tisícihran. Motor podporuje snímač řazení
Gear senzor.
